King Bachy Bird for PC and MAC

This game is good but sucks to right when u are playing it restarts and when i got a score of 79 it restarts the game and didn't save my score so my score is stuck at 38 i hate u bachy bird and you stupid game this has to be the worst version of flappy bird but the o nly reason i download it was because it had kingbach

How to use King Bachy Bird for PC and MAC

You can run all Android games and applications on your PC or MAC computer. Using a free software called Bluestacks, you don't need to purchase anything but games or applications it self if it isn't free.

  • Download Bluestacks from this link.
  • Install BlueStacks from installation file with following the on-screen instructions.
  • Once Bluestacks is installed add your Google account in it.
  • Type King Bachy Bird in Search bar and install it.
Now you can use King Bachy Bird on your PC or MAC.


Its a fun game Its retarted jus stupid but not stupid but funny but its retarted 😀😃😃😂

Best game The best funny fun you the man Bach you'll get a blessing your way like I was saying the best game it's dope

You know you want too bach I get hard playing this game

Its really fun But.....it does have some bugs that needs to be fixed because when I got to 50 it froze

It doesn't work It doesn't start its only saing bachy bird but I dont see a bird or play on it

Awesome but.... 4 Starz cause bach is awesome but that head doe. It's hard not to let it touch the legs cause it's so big.

Had to do it king Bach is the many gotta support em . Games fun that's a plus lol

Wtf? It randomly restarts the app while I'm playing. I was at 336 and then it restarted. 👎👎

App invalid I am getting an App Invalid error after download is done and installation is about to take place. Pls fix this bug.

Killing it! A lot more fun than the original. Make more games Bach

So funny I love this gane so much king bachy bird just like king bach

King bachy bird review The only thing is when he turns his head👹

Dumm game I hate it it won't let me even start

Bach is dope Game is fun. So funny. But super fun and plays really smooth. Sick game Bach.

Awesome and fun game for bachelor pad and king bach fans Love it and I lose sometimes and when i fall i do a backflip. "Dang it i lost.... that backflip tho

huh it almost like flappy bird just with women's legs but its pretty good bach is good on vine did anyone see that backflip tho

I love KingBach because he always make me smile and I decided to play his game. He made my day. He is my twin. His game was lit!!

0,0 Thee dumbest game on android thus far.

=) Best viner in the most loved game.. that's just crazy XD

Meh It is a bit good the only bad thing is the head does not go ip fast enough

Wow King Bach just had to do it

Cute. The game is very cool. I like how King Bach plugs his Vine and Instagram. Lol Go follow him! :)

Love this game This game is oso beast i like it

DUMBY cool Bach is the best lol check my vines out too @sethxwayne I'm almost vine famous

Had me laughing when I was playing better then them other flappy bird games 😏👌

In between Good I like king bach but it,takes a long time to load please fix

Perfect just like king bach I lobe you king bach

Review The games cool but it needs to be more......explorable. Because it's not like flappy bird, it needs to have achievements and maybe even possibly levels.

I LOVE IT I love it so much my favorite part is when he says MOVE YO LEGS and this is a great app

Yass My friend has this game I play it till her phone dies lol

Love it Im a big fan of king bach so this awesome and funny "you got dat gas money"

Cool!!!! It was awesome and he is a great viner really funny.,

I love me sum king digaling Who is he how can I get in touch with him. Fine

Dope game Of course bach will get legs from girls

Fun game bach is cool and I beat ur high score haha rate this game 5 starz


The totally and completely authorized King Bachy Bird follows Bach, King of Vine, as he navigates (flap, flap, flappidy, flap) to avoid the legs of the world's most beautiful women. Keep flapping, try to collect as many crowns as you can and ask the women for their numbers. How long can you survive?


Screenshots

Price Free
App Size MB
Instalations 50,000 - 100,000
Score 4.2
Developer Zobot LLC.
Link

We don't provide APK download for King Bachy Bird but, you can download from Google Play

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *