Little Throat Doctor for PC and MAC

HORRIBLE I almost vomited playing it. Now as my phone's out of storage space I'm gonna uninstall this first. .......X-(

How to use Little Throat Doctor for PC and MAC

You can run all Android games and applications on your PC or MAC computer. Using a free software called Bluestacks, you don't need to purchase anything but games or applications it self if it isn't free.

  • Download Bluestacks from this link.
  • Install BlueStacks from installation file with following the on-screen instructions.
  • Once Bluestacks is installed add your Google account in it.
  • Type Little Throat Doctor in Search bar and install it.
Now you can use Little Throat Doctor on your PC or MAC.


Yoh u bludy person who wrote a bad review yoh u dnt know whts nce nd whts boring this gme is nice actually more thn nce awsome I loooooooooooooovvvvvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeeeeeeddddddddddddddd it awesome guyz download it ull see

The game is ok This game is fun. There's just one thing that gets on my nerves, it's all the same. There is never any different things to do

😄😃😘😍😉☺ I don't care I love it but u got to know which box the tool is in and it tricky but I kinda get mad all that work for nothing but I still like that's why I gave it 4 stars ❤💖

What are you people now since I downloaded this peace of krab I have 0 storage to put any more games and download instogram and Netflix and stuff like that I hate you people!!!!!!!!! P.S. I am NOT joking with you people

Awsome Once you get over the fact of how disgusting this is, its actually really fun. Also its not even real its just an animated picture. So, if you vomit your just week.

Great! I've had a throat infection before, and this app makes me feel good, cuz I'm making people feel better. Though they're cartoon people.....

Rubbish This is my first game and it has taken up all of my storage. If you improve it I will rate a five star you are lucky I rated at all

Cool. But every minute a different game pops up,and asks if I want to install that game. I mean if I wanted to play that game, I would have installed it. Please fix this crap.

This game is cool doing all kind of stuff wit h little people s mouth I wish I was troat docter just hope I don't vomit from someone in Trinidad

Awesome Get this app very much educational for young people. I have a collection of the little doctor apps and I am very pleased with the latest app. In conclusion, I would recommend this app, to adults with young children. Thank you for your time.

Cute characters Yep. Very bad looking throats. I like the tools and all. I'm able to save it but I don't save it anyway. Good game for those who like it.

To the people who said y'all don't like this game or think its disgusting why you download it I know y'all saw the pictures to the game 💁💁💁de fawuqk btw I loved it

Wow this game is awesome umm like very cool I love. On how y'all puts lots of details on yall games I just love little throat doctor

Mine Hurts All The Time Mine hurts always and I start to burp so loud (little girl)

BORING! I thought there would have been a bit more things then cleaning the persons throat .so what do you think ehh???????

Amazing If this kind of thing makes you feel sick then don't get it. If you can handle it, this is a great app.

Good My little sister loves it so much that she even tells me she wants to be a doctor and i say ok so thank u for the game

Its allright The game just gives you the same person and it is dumb hell no i dont like this game

Wow Horrible!!!! Seriously!!! I want more tools! And I am so uninstalling this be cause I am getting a tablet!!! :(:(:(

those who vomited playing this game i would like to say that if your vomiting then why did you download this game

Very lousy This game is lousy. It tells me that it has an error every time I install it.

I hate this game and u only get to do a Lil things in the person mouth

So yuck‼ It is so horrible I wish I didn't have to tap a star!

This sucks I hate this it does not let me download it. OMG.

Love it Love it because when we are some place good and quiet i put this game on for my kids and they stay put and there quite

Stupid This stuff is so stupid you only can do one thing

Erky The game stops at 100 then dosent download fix this problem and probably gonna give it 5

Little throat doctor Sounds fun even tho I am a little to small for meh

Could have done better Who puts that this type of game is or 3 year olds t come and Mach up the tablet phone or other

Hated it so gross I Hated it The Worst game ever I saw it

Cool If you find it so disgusting then why did you download it in the first place

Meh This isn't one of the weirdest and tedious games I've played but it's up in the top 10

Little throat doctor Takes for ever to download It was 1:00am then it was 10:00 pm and it wasent downlowed yet could you believed that

Sexy girl OMG I'm like so sexy and I love having sex with Luke bryan he's my boyfriend he's married to someone elts but I don't care my name is Taylor swift and Luke bryan love me and we both love having sex with each other!!!!!!!!!

U vu j buggy buggy v uh dcffr Hjjofd gb kof endemic x section fyug

Great I am borring than I play this game iam feel good

I love these games I have also got little foot doctor and little hair doctor and they're great so I hoped this would be the same and it is!

This game is great .The only bad thing about this games is that you do the same operation every time, PLS FIX IT.

Fun Nice game to just kill time with not as action packed as I would want out bit its okay


What’s wrong with those people with a painful expression? Hum, they don’t feel good at their throats. How about turn into a super doctor to help them regain their health? Don’t hesitate anymore! Let’s do it now!


Screenshots

Price Free
App Size MB
Instalations 10,000,000 - 50,000,000
Score 3.7
Developer 6677g.com
Link

We don't provide APK download for Little Throat Doctor but, you can download from Google Play

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *